Lean Office

Képzés eredményei

N

Megérti a lean alapelveit, annak milyen hatása van a mindennapi irodai munkára

N

Képes lesz felismerni a veszteségeket az adminisztratív, irodai környezetben

N

Képes lesz feltérképezni és fejleszteni az irodában lévő folyamatokat, lean elvek szerint

N

Képes lesz rendet teremteni az 5S lépései szerint, a digitális világban is

N

Ezáltal képes lesz fejleszteni az irodai folyamatok hatékonyságát, minőségét

Részletek

}

Időtartam

2 nap

Időpontok

2020. április 28–29.

Célcsoport

Leendő lean szakemberek, azok, akik az irodában is szeretnének lean fejlesztéseket indítani

Lean Office workshop

Rövid leírás

A lean elveit bárhol lehet alkalmazni, termelési és logisztikai területen, de adminisztratív területen is. Mindenhol létezik és van veszteség, amely gátolja az ügyfél tökéletes kiszolgálását. Az irodában nagyon fontos alap, hogy a külső vevő (megrendelő) mellett létezik belső vevő is, meg persze belső szállító is. Az irodában a “gyártott” termék legtöbbször információ, amely a belső/külső vevő számára fontos. A képzés célja, hogy az irodai dolgozók is képesek legyenek fejleszteni saját folyamataikat illetve a gyártás támogató folyamatokat. A képzés során a tanult módszerek valós példákon keresztül rögtön kipróbálásra is kerülnek. A résztvevők a képzés során elsajátítják a lean alapelveket, az ehhez tartozó eszközöket és ezt követően képesek lesznek felismerni és megszüntetni a munkájuk során adódó veszteségeket, fejleszteni és hatékonyabbá tenni munkájukat. A különböző folyamat térképezési technikák megmutatják azokat az értékáramokat amelyeket fejleszteni kell. Bemutatjuk a szabványos munka és a shop floor management szükségességét a folyamatos áramlás fenntartásához, az irodai Poka Yoke lehetőségeit a hibák elkerülésének érdekében. A probléma megoldó módszerek gyakorlása segíti a strukturált gondolkodási mód alkalmazását, az 5S a rend megteremtését és fenntartását, a vizualizáció a gyors és veszteségmentes munkavégzés biztosítását. A lean kommunikáció segítségével a megbeszélések időtartama csökken, hatékonyságuk növekszik.

Tematika
  • Lean elvek és veszteség az irodában
  • Folyamatos áramlás és poka yoke az irodában
  • Feltérképezési módszerek (VSM, makigami)
  • SIPOC módszer
  • Szabványosítás
  • 5S az irodában, digitálisan is
  • Problémamegoldás
  • Shop floor management és kommunikáció
  • Prezentáció és zárás

Rólunk mondták

“A képzés során több tudás került átadásra, mit amire előzetesen számítottam.”

Filip Csaba

ügyvezető igazgató , Toolstyle

“Orgatex padlójelölőket, polcjelölőket szoktunk rendelni. Ezeket laborterületek rendezett megjelenése és az eszközök rendszerezése miatt használjuk. A termékek beváltak tartósságuk miatt, így ezek mellett döntünk mindig.
Az ügyintézéssel maximálisan elégedettek vagyunk, gyors és megbízható, szükség esetén segítségünkre vannak!”

Fold Kata

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás